så här går det till

  1. Du kommer till Steffen Cykelservice kl 12-18 med din cykel, jag har ingen tidsbokning.
  2. Du kliver in i butiken och tar med dig cykeln in.
  3. Jag undersöker cykeln och tillsammans bestämmer vi vad som ska göras.
  4. Du får ett pris och ett datum då cykeln blir klar, oftast nästa dag.
  5. Du hämtar cykeln och betalar med kort, jag försöker undvika kontanter.

 
Du får alltid gratis felsökning* och tydliga prisuppgifter innan arbetet utförs.
    
Om reparationen inte motsvarar dina förväntningar så vill jag gärna veta det. Då får jag chansen att lära mig något och jag kan dessutom rätta till det som eventuellt är fel, kostnadsfritt såklart.
  
Mycket sällan, men ibland, händer det att problemen beror på ditt handhavande av cykeln. Då hjälper jag gärna till och förklarar hur du ska göra för att din cykel ska fungera problemfritt.

*Felsökning av elsystem hos elcyklar är som regel inte gratis.